TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

5 Jul 2022

Buat Saringan UDAT *Urine Drug Alcohol Test* di QHC Medical Center USJ 9 Subang Jaya

Assalam wbt dan Hai,

Company aku nak suruh aku buat UDAT iaitu Urine Drug Alcohol Test, kat mana nak buat? Aku search di internet, dia suruh pergi ke Klinik Noridah Seksyen 7 Shah Alam tetapi banyak sangat review negative, jadi aku malas nak pergi sana, takut betul-betul melangut sampai 3 jam tak dipanggil-panggil. Jadi, aku cuba try test pergi ke QHC Medical Center USJ 9 Subang Jaya.

Alhamdulillah di sini boleh buat UDAT. Jadi aku pun daftar. Staff mostly indians tapi peramah friendly dan tak sombong. Yang melayu, sorang saja yang ada di dalam macam nurse. Doktor yang mengesahkan certified true copy pun doktor india tetapi peramah saja. Okay, aku memang tak ambil dadah dan alkohol, ofcozlah negatif kan. Hukhuk. Yang lain-lain semua pun okay tak ada masalah. Alhamdulillah.

Pre screening employment checkup plus UDAT, semua sekali RM95. Company tak suruh buat XRay jadi tak buat. Boleh tahan murah juga. Lepastu cepat gileeeee, tak sampai sejam dah siap!!! WOWWW...

Di sini juga ada buat swab test, antigen (RM70) ke RTK (RM220) ke,,, pastu banyaklah lagi servis yang ada. Boleh rujuk LINK





Recommended sangat!!! Mehlah datang sini.....


Terima kasih. 

No comments: