TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

6 Jul 2022

Minum Air Brown Sugar Milk Tea The Alley USJ Taipan

Assalam wbt dan Hai,

HAHAHA, akhirnya aku dapat rasa air minuman The Alley. Aku pergi branch di USJ Taipan Subang Jaya. Yelah penat-penat jalan kaki, ini buat upahlah.




Staff okay peramah. Semua sekali RM16.90 gitu mahalnya. kihkih. but its okayyyy.... Sedap.... Cuma memang tak manis tauuuu tak macam aku beli tealive, tak ada bubble rasa dia dah sedang elok. Ini kalau tak minum bubble sekali eh memang tak manis. Aku pun tak tahu rasa dia macam mana sebenarnya, cuma aku memang tak suka manis, so aku okay ajelah. Hehe.


Okay.. BABAI...

No comments: