TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

26 Jun 2022

Makan Nasi Lemak di Tasha Nasi Lemak, PJS 11 Bandar Sunway

Assalam wbt dan Hai,

Asyik-asyik makan, asyik-asyik makan. Mana taknya bertambah berat badan. Insya Allah minggu depan aku kerja, nanti dah tak adalah posting sarapan pagi lagi di belog aku. Kihkih. Walaupun tempat makan cuma berkisar di kawasan rumah aku saja, tapi aku enjoy gak rasa makan-makan nasi lemak. Ye, aku cuma sukanya cari nasi lemak sahaja. 

Kalau korang berpeluang ke arah Bandar Sunway, boleh pergi ke PJS 11, iaitu kawasan berdekatan dengan Sunway University. Di sini ada sebuah gerai dalam foodcourt, gerai diberi nama Tasha Nasi Lemak. 

Sepinggan berharga RM2.50

Sambal nasi lemak, pedas gileeee makaih tapi sedap sampai kena tambah dua kali, sikit sangat tak cukup! Sedap kena tekak yang memang boleh repeat lagi dan lagi dan lagi next time, insya Allah.

Gerai hujung-hujung sikit. Ambil sikit gambar pakcik. Jangan risau ya, pinggan dicuci sendiri oleh pakcik, jadi tak adalah syak syubhah, tercampur pinggan dengan orang lain punya. Hah gituewwww...

Lepas kau order makanan, kau duduk je, tak lama gitu ada seorang waiter datang tanya nak minum air apa. nanti korang order, dah sampai air terus bayar dan-dan itu juga. Simple. Yang makanan, nak bayar terus boleh, bayar nanti pun boleh. Di sini, ada banyak kerusi dan meja, cuma parking tak berapa banyak, ikut nasib dapat parking kat mana. Jangan lupa bayar tiket parking, takut kena clamp pula nanti. Hehe. Tak berapa pasti Sabtu dan Ahad buka ke tidak, lupa nak tanya. Esok-esok aku tanya lagi ye. 


Selamat menjamu selera.


Terima kasih. 

No comments: