TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

29 Oct 2019

Sarapan Roti Canai di Warung Pak Ayub Seksyen 20 Shah Alam

Assalam dan Hi,

SHOPEE KAKNA

Pagi ini kami bersarapan di Warung Pak Ayub yang famous lagi amos dengan menu nasi lemaknya. Namun pagi ini kami memilih untuk makan roti canai versi roti tampal. 

Roti tampal di sini sejenis roti goyang iaitu telurnya tidak masak dan bergoyang-goyang di bahagian atas roti canai. haha. Harga untuk dua pinggan roti tampal dan dua gelas teh tarik kurang manis ialah RM7.40. Harga memang agak mahal di sini, bagi saya kerana warung ini sudah well known. Kita hanya perlu menunggu di meja untuk diambil order. Lambat atau cepat bergantung kepada keramaian pelanggan pada hari tersebut. So far tidak terlalu lama menunggu. 

Komen saya, warung ini agak kotor dan pekerja kurang ramah, bila ditanya, mereka menjawab dengan nada marah. Ya saya tahu, encik-encik penat tapi saya pun tanya elok-elok. Yang positif ialah pantas membuat roti canai. Haha.. tang kesedapan, vote tertinggi saya masih Warung Pak Ali Batu Tiga ya.... 


Sekian terima kasih

No comments: