Wednesday, 19 October 2016

Tips Elak Tudung Rosak sebab Pin / Brooch

Assalam wbt

Ni ada petua drp kakmon. Eh bukan nama aku. Kakmon tu kawan aku nye nick name kat fb... Aku pun tak tahu dari celah mana kak mon. Tapi aku rasa aku harus share sebab memang menarik. Cuma rajin ke tak rajin kite nak praktikkan...

Tudung selalu tertarik benang dia sebab brooch kan.. Leceh betul... Lagi2 tudung aidijuma ke tu... Yg cotton. Kalau dah tertarik dengan warna2 dia pun lari. Haha. Buruk benau... Ada cara nak elak... Nahhhh

Enjoy gambar.

No comments: