Thursday, 13 October 2016

Mock Cek Kahwin yang Kretif

Assalam wbt

Skang ni aku rasa zaman orang suka nau nau amek gambar. Lagi lagi majlis kawen. Kalau boleh nak tema tu tema ni. Yg penting ala ala hipster. Jadi aku rasa tertarik la dengan mock-up cheque yg satu ni... engrave style..

Yela selalunye kan guna cheque printed or pelsu (read palsu) ... Takpun guna duit betul gulung2 jadi bunga ke.. Letak dalam frame lah. Haha... Tu old school bai..

Nah.. Nak Nampak hipster?, kretif.? Harga pun okey...? Boleh pos?. Nah korang tengok sendiri. Kalau rasa2 nak tengok contoh lain boleh la ber "friend" dgn kakak diana ni...

No comments :