TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

14 Mar 2016

Review Jangan Kata Abang Tak Payung Nukilan Bahruddin Bekri

Assalam wbt

#jangankataabangtakpayung gitulah nama buku yang aku baca lately. 


Aku beli je buku ni, terus DM tuan Baha mintak signature. Heheh. Nasib baik belum pos. tapi sampai sekarang belum bagitahu buku dah selamat habis baca. Aku buat ayat gaya2 penuh ni sebab yelah kata tuan Baha suka stalk blogger yang buat review pasal dia. Kehkehkeh. 

Okey komen aku. Memang berbaloi lah jual dengan harga Rm25. Isi padat. Oh susah nak compile kot. Setiap hari paling sikit, 1 status tuan Baha tulis. Kalau sehari ada dalam 5-6 status, status mana yang nak dipilih pulak? 

Status fb yang jadi pilihan, contoh pasal dunia mat motor, agama, ekonomi etc. yang aku pelik camne tuan Baha boleh ada idea nak tulis status panjang2 camtu? Aku tulis satu dua ayat pun dah rasa panjang, ada orang baca ke nanti? Ehh... Haha 

Tulis status fb ni macam karangan pendek. Penuh tatabahasa, takde grammar or pronounce mistake. Kalau kita ikut dan aje. Haha. Tulis status ni target mungkin dibaca oleh orang jadi isinya mestilah memenuhi citarasa umum dan boleh diterima umum. 

Tapi kekadang tu ada part yg agak complicated membuatkan aku baca 5-6 kali baru faham. Haha. 

Kesimpulannya gi la beli sementara belum kehabisan stok! 

Okey terima kasih. 

No comments: