TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

24 Aug 2015

Koleksi Setem Lama Aku Sejak 1990-an

Assalam wbt

Orang kumoul setem. Aku pun nak kumpul jugak. Haha. Ada sesetengahnye pakcik aku nye. Ku masih simpan. Kalau one day die mintak balik, aku bagi je lah. Kehkeh




Ini sebahagian je. Ada banyak lagi. Malas nak tepek. Tapi dewasakini semua orang dah suka contact each other guna whatsapp, wechat, kakaotalk dan seangkatannya. Dah takde nilai setem di mata masyarakat. Paling glemer pun setem hasil. Kihkih. 

Sungguhpun begitu, aku seronok ada hobi yg best masa kecik. Nanti aku korek lagi ape bende yg aku treasure sejak kecik. Kenangan beb. 


Sekian, terima kasih. 



No comments: