TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

27 Sept 2014

Review Pampers Drypants yang Bagus ialah PETPET


Assalam wbt

Aku try kan pampers drypants untuk anak kitorang yg chumel ituew. Huii x muat ko walaupon saiz XL. Padahal berat die baru 10kg. Hihihi. Paha kepsi kata ucu die. Hihihi. Aku x suggest untuk gune huggies!! sebab x best langsung. Sangat ketat! Pastu kene berdirikan anak bila nak pakai. Haiyah. Kalaud ie sedar takpelah. Kalau die tidur? Naya mak. 


Sampai aku buat lelongan huggies murah. Terbeli banyak stok uols. Dapat pun drp pakcik yg memang kije kat situ. 

Tapi yang bagus dok ado. Ni haaaa. Jenama petpet!!! 



Nampak cam poyo tapi bagus. Xyah nak berdirikan anak bile nak pakaikan. Kekal kering pun serupa huggies. No hal punye. Yg best saiz XL sesuai !! Hihihi. Yeayyy. Tapi aku gune pek percubaan. Lom jumpa lagi pek besar. Jom ar beli jommmm. 

Itu je perkongsian aku harini. 


Sekian terima kasih. 

No comments: