TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

4 Sept 2014

Kek Coklat Mug Microwave 5 minit

Assalam wbt

Aku ade terbaca how to make choc cake dalam mug yang dipanaskan hanya selama 5 minit sajo. Mudah nye aku tengok maka aku pun membeli bahan2 nye di famili store. Aku tengok blog sape tah. Sori la lupe nak credit. Hihi. 




Tapi malangnyeee kek aku tak jadi. Jadi kesalahan yang aku ase aku da buat ialah. 

- aku kacau sume bende dalam mug. Vangang avadi betol la. Patot ye kacau kat dalam mangkuk ke ape. Baru la sebati dol. mentang2 name kat mug. Nak gaul pun dalam mug. Hahaha

- tak manis wey. Orang dalam blog cakap optional laaa letak gula ke x. Makaih tak manis ko. Patut letak atlis 1 sudu ker. 

- keras bebenau. Sebab x letak air kot. Lain kali aku nak letak air suam sket. Bia moist moist sket. Baru sedap. Haha. 

Tu je la summary nye. Leh cuba lagi. Ni ha aku tunjuk hasil yg aku buat. Lagi hodoh lagi memalukan. Kakakaka. 


Sekian terima kasih. 

No comments: