TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

8 Sept 2020

Perfume Wangi Zafora dan Midassa daripada Zhulian jenis EDP

Assalam wbt dan Hi,

SHOPEE KAKNA

Kalau korang sejenis sukakan kelainan, jenis yang tukar-tukar perfume setiap kali habis sebotol, korang bolehlah cuba perfume daripada Zhulian. Macam saya sendiri, saya sukakan kelainan, saya belum boleh setia dengan satu jenis perfume saja. Hehe... Sebab saya suka bau saya berubah-ubah. 



Okay, ada dua jenis iaitu Zafora dan Midassa. Kalau Midassa bau sweet tapi bukan vanila sangat, dia lebih halus daripada vanila. Baunya tidak menusuk hidung. Kalau Zafora, bau agak keras menusuk hidung tapi saya personally suka Midassa lagi. Hehe. 

Yang menarik sangat, kotaknya cantik betul dan sesuai sangat dibuat utk hadiah. Nanti saya share gambarnya ya.. Sejenis EDP (Eau De Parfum) iaitu tahan lama sehingga 8 jam. Lagi berpeluh, lagi dia menyerap bau minyak wangi ke badan kita. Harganya RM98 untuk 30ml. 

Kalau berminat, boleh wasap kite tau, WHATSAPP KAKNA

Terima kasih. 

No comments: