TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

1 Oct 2014

Bagaimana Menyusun Baju Anak

Assalam wbt

Arini aku nak share camne nak susun baju anak kami. 

Comey kan baju2 die. B4 ni aku masukkan dalam tupperware besar. Bile baju bertambah banyak, x muat pulak. Then masuk dalam almari. Selalu jatuh2 pulak. Sebab kecik sangat. Takleh nak grip. Hehehe. 

Jadi penyelesaian nye aku buat pembahagi camni. 


Kemas kan?? 

Aku beli pembahagi partition tu kat kedai daiso. RM5 untuk 2 keping. Boleh potong ikut saiz laci. Tinggi cam bende pink tu ada banyak. Ade 8cm, 9cm, 10cm ikot saiz tinggi laci. Cam aku gune 10cm punye. Jadi baju sangat teratur!! Yeay. Selesai masalah!!



Sekian, terima kasih! 

No comments: