TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

10 Sept 2013

Restoran Upin dan Ipin Seksyen 7, Shah Alam

Assalam wbt

Aku dan hubby makan kat restoran ni. Okeh laa. Servis tapi lambat even cume aku dan hubby je yg sedang tunggu order...patut xde orang pon kat sini. Hehe

Wifi lak xleh nak gune. Bile tanya, pekeja die tanya balik, tol ke xleh gune? Isk3.. Harga, quite ok je la. Bihun soto rm7.90,, ikan cencaru n nasik putih lak rm9.90,, air rata2 range rm3-4,,, so far harga ok.tapi ase die biase je... Cam beli bihun soto, ase sebungkus bihun die bagi. Tapi ayam ciput je. Haha

Sedang menikmati makanan setiap waltu dok ulang2 cite upin ipin. Haha. Aku mosli da tengok ngan anak sedara aku. Haa tadi ade family laen maka die tayang lah. Bila kami tinggal berdua as customers, dorang terus off tv,,, ui jimat benauuu gitu...,Dan ade la gak cenderhati upin ipin yg aku kira agak mahal. Rm13 tuk fridge magnet? Rm8 tuk keychain?? Mahal kottts. Hahahaha.

Sekian review aku. Hehe.



Se 






Sekian terima kasih.

No comments: