TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

29 Aug 2013

Rasamas KL Sentral Sangat Teruk

Assalam wbt

Kenal rasamas?



 

Rasamas kl sentral ni antara rasamas yg paaaaaaaaaaaaaaaaaaaling teruk giler bapak la servis nye!!! elok la jangan pergi sane wat seketika waktu... tadi kami pergi.. order kol12:30, kol1:30 lom gak dapat... dah dapat sket2, tapi x complete. cam kami order yg set 4 orang RM44, pastu datang sikit2... pastu ais krim pon bagi nak x nak...

complain lagi, order air lom sampai........ pastu upenye... xde pun dorang salin menu yg kami order tu.. kuang ajao punye.. hahaa

complain lagi... bile kami cakap kat die... dorang x jawab pape... wat bodo, lalu je camtu... x cakap pon.. "sabar ye puan..." "kami x cukup staf"

complain lagi... orang laen datang lagi lambat pun dah dapat... hahaha hadoi

complain lagi...dah nak bayar bill.. dalam resit, ape yg kami x order dikira sekali.. tapi kami x minum/makan pun, kami paksa die kuarkan drp bill.. then ape yg kami order lak xde dalam bill... pelik...

complain lagi dan lagi... kawan aku call ngan manager die... dapat number drp resit la... then orang yg jawab call leh jawab, manager gi toilet... xleh nak answer call.. ok kawan aku call balik,, die soh kitorang deal ngan budak2 die je.. die kecut perut mati2 x nak jumpe ktorang setelkan bende ni.. eceli kami nak jumpe die sebab xnak bayar tax & servis caj..yela lambat nak mam... hahaha

last2 ade budak die yg berani tanya tol2.. pastu die la tolong setelkan.. kami x nak bayar pon tax and servis caj.. lantak la sape yg akan tanggung bagi pihak kami... dak tu reda je...

pastu kak opis aku cakap kat dak ni,,, "dik, dik pasni leh jadi manager.. sebab manager adik x nak deal ngan kami... manager adik tu patut letak jawatan je..." puas ati gak aku dengar! hahahhaaha....

aku ase aku marah sebab aku lapar sangat... dan aku kurang kesabaran bile aku lapar... dan bile aku nampak orang laen dah dapat tu yg makin aku marah... hahaha.. kalau la sume orang lambat tu tape gak....

kesimpulannya, aku dah call HQ rasamas tuk complain sume ni..dan dorang akan amek tindakan..siap gitau name manager yg bertugas... then, muge dorang ni leh berubah kalau x,,, dorang xkan la dapat majukan diri...

Sekian, terima kasih.............

No comments: