TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

27 Aug 2013

Bayar Yuran Universiti di Bank Islam

Assalam wbt,

Aku tadi nak tolong bayarkan yuran adik aku... okeh melalui bank islam or cimb klik sahaja... okeh cimb click kompem xde..jadi pilih tuk bayar melalui bank islam.. kate pon islam kan.. ingat kan memang ok lah... tapi bile dah bayar yuran, kene charge RM1.50 untuk 1 transaction! what de fish tol...

Beng islang ni memang tol la... nak amek kesempatan je.. patot die xleh nak charge sesuka ati banyak camtu... kalau dah 1000 orang register bayar melalui kaunter beng islang, dah dapat untung RM1500. tak aci betol! patot die membantu, amek komisen pon agak2 ar.., dah la dalam buku panduan universiti pulak xde ditulis, anda akan di charge sebanyak RM1.50... haih la... yang aku geram, sebab aku tak tau dan aku x bawak duit lebih langsung...! memang aku bawak duit cukup2 je...! memang la kedudukan bank tu tak jauh drp office aku tapi aku cam x puas ati beng islang sanggup wat camni.. stakat 20sen ke tu pon die da untung banyak...! lagikan rm1.50! teruk teruk...!

pastu, bile nak tunaikan cheque RM1,500 drp ptptn pon, beng islang bagi charge RM2.00! maknanye pinjam eceli cume RM1,498....memang teruk tol la!!! memang nak kaut untung saje.. name beng islang tapi conventional dah jadik nye... patot service charge tu dibayar oleh universiti tersebut ke... mungkin dorang kene pandai nak cater how to pay the service charge..

pape pon,,, sebbek aku xde acc kat beng islang,,, walopon namenye beng islang, tapi ade sesetengah servis nye aku kurang percaya.. harap maap... ikhlas dr hati... bkn beng islang je..ade beng laen lagi yg aku x bape caya..suke ati aku la kan.. aku kan penggune...hahahhahahaha

ok... camni lah rupa form yg nak kene isi tu... senang je...

No comments: