TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

7 Jul 2013

Review Novel Aku Bercerita karya Ramlee Awang Murshid

Assalam wbt

Ni first time aku beli novel ramlee awang murshid (RAM). Eceli pau adik ku sebab banyak sangat dapat bocer buku. Hihi

Okeh. Overall. Aku bagi 3/5 jek. Bagi aku cite ni best. Tapi. Tapi. Sebab cite ni cam gabungan cerpen je eceli. Cerpen yg xd kaitan antara satu same lain. Cume watak aku tu yg misteri. Oh xde la misteri sangat pun.

Contoh cerpen pertama pasal alam bunian n kedua pasal penculikan. Which is xde relation. Yg cube diketengahkan skang ialah watak "aku". "Aku" terwujud dalam bayangan watak novel. Ala kalu tulis novel kan cam kite masok dalam dunia tu. so aku tu camtu la. Watak aku cam terkuar dari novel masuk dunia nyata. Ku pon xtaw logik ke x. Tapi mebi kalu taksub sangat leh terjadi kot.

Aku bace lompat2 n 3jam da abes bace. Hihi. Matilaaa kalu ade fans die bace review aku ni. Mau kene hempuk. Sori la. Bagi ku, ku xkan bace lagi buku ni. Haha. Kejam ohhhh.

Btw, ku ade buku tembiruo. Lom bace. Nanti ku wat review lagi. Adiosss.




No comments: