TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

9 Feb 2016

Elak Gangguan Jin Di Dalam Bilik Kosong Di Rumah

Assalam wbt

Kat rumah mesti ada satu bilik kosong. Ye dak? Ustaz kata kalau kita tak solat dalam bilik tu berkemungkinan ada makhluk lain yg duduk tu sangat tinggi. 

Oleh itu apa nak buat??

Ustaz cakap. Tulis dan tampal je Surah Al-Jin ayat 1-10. Lekat kat dinding. Insha Allah depa tak akan kacau. Ayat 1-10 berintisari perjanjian antara jin dengan Rasulullah. Insha Allah.. 


Ustaz cakap, antara petanda gangguan, kita selalu mimpi. Nauzubillah. Jin ganggu masa kita tidur. Jin pun suka bertandang kat barang kemas yang tak dipakai. Sebab tu kita digalakkan pakai barang kemas. 

Penah dengar tak pasal dengar surah masa tidur tu bagus. Kata ustaz, tak bagus sebab otak kita tak rehat sepenuhnya. Jadi better senyap. Pastu lagi, tidur kena dalam keadaan gelap. Supaya badan rehat betul. Kalau kita tak boleh tidur dalam gelap, maknanye something wrong ngan badan kita sebenarnya taw. 

Maklumat ni diperoleh drp rancangan tanyalah ustaz. Aku lupa nama ustaz nye. Nanti bila aku tahu, aku komen kat bawah okey. 


Sekian, terjma kasih. 

No comments: