TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

4 Nov 2014

Bolehkah Memohon Claim di Hospital Kerajaan

Assalam wbt

Aku kat pejabat rekod perubatan hospital batu pahat johor. Yes aku nak ambil rekod perubatan naqib yg dah admit hospital bulan Ogos lepas.. Bulan 9 apply, bulan 10 baru siap, 28 hari berkerja..

Memang gomen ade banyak sangat LOA.. Leceh la aku cakap.. Sistem birokrasi kot. Hahaaa.. Tapi sebab da ade insuran, nak tak nak claim laaa kan ngan prudential,, kenapa x masukkan hospital swasta? Sebab mase naqib sakit haritu, aku lupa yg kad medical dia, ade pada aku  bukan pada bang Ajid,,, hihi

Dah masuk 4 hari jadi mane boleh tak boleh claim,, semalaman dapat rm50 tapi yela, rm200 pun duit gak.. Sape nak bagi kan.. Yg ni dikira reimbursement lah,, bayar dulu, claim kendian,,, yelaa sape cakap masuk hospital gomen xleh claim? Boleh claim gak,,, hihi cume kene sabar sebab lambat sangaaaat,,,,

Oh ye, selasa - khamis petang tak bukak, the rest bukak,, jumat sabtu tak bukak gak, johor coti..



Updatenya, kami memang boleh claim dgn Takaful Prudential eventho masuk hospital government. 

Sekian, terima kasih.


No comments: