TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

23 Nov 2012

DIY Beg Goodies Majlis Perkahwinan

Assalam wbt dan Hi

baru-baru ni aku cuba hendak buat bag goodies.. ok selalu aku tengok kat intenet, 1 beg berharga RM0.35... ok nampak macam murah tapi kalau darab dengan 300pcs jadi lah RM105. Kata nak jimat?

Jadi aku belilah beg tempat letak pisang goreng / sosej uncle bob / hotdog yg wane coklat yang baru berharga RM3.20 tuk 100pcs. okeh ini aku beli kt Mydin, kalu beli kat tesco harganya RM3.50 untuk 100pcs. kalu kt Carrefour aku tak nampak.. aku carik juga tapi macam tiada...

pembalut hadiah, gam dan kertas nama yg telah di print.. yg ni aku print di ofis.. maka die menjadi free.. hahaha.. ok so far kos nye menjadi.. RM20 sahaja tuk 300pcs! cube kire.. 1pcs jatuh RM0.06 je.. atau 10sen... hoyeh! jimat kannnnn...........

yg ni contoh beli...

dan yg ni contoh aku buat... jimat kan.. ala nanti dah dapat orang akan koyak gak.. ehehehe... 


ok selamat mencube!

terima kaseh :)

No comments: