TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

2 Aug 2022

Makan ODEN Family Mart Denai Alam, Shah Alam

Assalam wbt dan Hai,

Aku jujurnya baru pertama kali makan ODEN Family Mart, eh memang sedap sangat rupanya. Hehe... Memang MUST TRY! Cumanya, mungkin banyak sangat ajinomoto atau perisa tiruan, lepas waktu lunch, memang mengantuk gile tak boleh bawa bincang sampai aku pun terlupa apa yang aku kena tulis, teringat-ingat sampai waktu malam. 



Nak order pulak, semudah ABC! Hehe.. Pergi ke kaunter ODEN, lepastu pilihlah yang mana satu kau nak, nak itu nak ini, nak mihun ke, nak oden ke, nak megi ke, suka hati kau, customize sendiri, lepastu bayar kat kaunter itu juga. Kalau Family Mart Denai Alam tak ada kerusi meja, jadi kami makan dalam kereta. Kalau Family Mart Glenmarie ada kerusi meja, jadi boleh makan di situ.

1 cucuk fishball dalam RM0.90 - RM2. Kuah RM2. Oden RM4, Total aku makan RM12.90. Kalau aku pilih megi, harganya RM2.50 je... tapi saja lah pilih mi oden, rasa dia mcm mi tarik. Hehe. Alhamdulillah kena pada tekak dan memang nak repeat lagi bebila. yeahhhhh


Terima kasih

No comments: