TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

14 May 2023

Review Makan di Restoran Halab KL

Assalam wbt dan Hai,

Alhamdulillah dapat makan di Halab KL. Mahal juga wey harganya. Haha. Sekali sekala memang tak mengapa. Keseluruhannya makan memang sedap, daging kambing lembut. Ayam pun lembut. Alhamdulillah Allah bagi sedap nak makan. Bahagiannya agak besar pada pendapat aku. Kuah dan sambal boleh dimakan, tak terlalu masin. Yang penting sos putih garlic untuk fries memang sodap! Kami beli dua set ini untuk dimakan 4 orang. Memang kenyang dan cukup. SEDAP overall. 

Masa kami sampai tak ramai orang tapi tak ada parking di sini, korang memang kena pandai-pandailah cari parking kat mana lepastu pergi jalan kaki. Hehe. Kami parking di Park Royal Residence kemudian jalan kaki dalam 400m. Bolehlah tak adalah jauh sangat. Cepat saja dorang serve. Cuma di sini tak boleh bayar cash, wajib bayar cashless. Yang ambil order dan yang jaga kaunter tak pandai berbahasa Melayu, memang orang berbahasa arab. Sekian. 


Terima kasih. 

No comments: