TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

16 Mar 2020

Pengedar Emas Zhulian Subang Jaya dan USJ

Assalam wbt dan Hi,

Saya, Fara dengan bangganya ingin memberitahu yang kalian sekarang boleh membeli Emas Zhulian dengan saya. Kepada penduduk sekitar Subang Jaya dan USJ, bolehlah hubungi saya di Sini ya. 


Sudahlah murah, mudah dan tampil elegan.

Saya ingin bercerita bagaimana saya akhirnya boleh menjadi ejen Emas Zhulian. Sebenarnya saya juga teringin hendak pakaikan emas pada anak saya tetapi harga emas memang sangat mahal ya tuan-tuan dan puan-puan. Harga untuk 1 gram mencecah RM200 ! Memang belum mencapai akal saya. Jadi, saya beralih kepada emas korea. Emas korea ini sangatlah murah iaitu seutas gelang boleh mencecah sebanyak RM30 sahaja! Oleh sebab iklan di instagram sangat meyakinkan, beberapa kali jugalah saya beli. Sayang seribu kali sayang, emas korea sangat tidak tahan ya. Kalau terkena air dan udara berulang-ulang kali maka hasilnya adalah karat, terutamanya rantai. hmmm... 


Ini tidak boleh jadi...!


Maka, tercetuslah idea saya ingin membeli Emas Zhulian.. memang nampak seperti emas tulen! saya sangat suka!!! hehe...



Kenapa pilih emas zhulian? jom ramai-ramai !!!!


Suka saya ingatkan, memang benar Emas Zhulian tidak boleh dijual dan dipajak gadai. 

Anda kini boleh bergaya dengan emas yang lebih murah. 

Siapa tak mahu jadi cantik dan bergaya.



Terima kasih ! 


Pengedar Emas Zhulian anda,
Fara,
0176806258.


No comments: