TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

4 Jun 2023

Cerita Hantu Seram di MRSM Jasin Tahun 2005

Assalam wbt dan Hai,
Aku saja cerita yang aku suka stay up malam-malam. MRSM Jasin memang best gile sebab tak banyak peraturan macam sekolah common asrama. Kami ada light off tapi tak ketat. Kalau ada kerja sekolah, masih boleh bukak lampu. Kami duduk kiub, satu bilik 4 orang tapi dipisahkan dengan dinding plywood sahaja. Tak tebal mana yang kau boleh dengar apa orang sebelah borakkan. 

Masa itu, aku hadap tingkap. tingkap bilik kami menghadap Blok F; bahagian Koperasi Asrama, bukan bilik budak-budak lain. Kami duduk di Blok E. Aku dengar suara lelaki mengaji al-Quran dengan suara yang kuat. Aku tanya room-mate aku ada dengar apa-apa? Dia kata tak dengar suara lelaki. Ah sudah! Aku saja yang dengar. Apa lagi, aku tutup tingkap lepastu aku terus tidur. Cuak weyyy. Esok baru aku cerita dengan room-mate aku. Seminggu jugalah tak stay up sebab cuak. HAHA.

Okay itu saja. 

Terima kasih. 

No comments: