TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

29 May 2022

Biskut Semperit Susu Sedap Boleh Dibeli Bila-Bila, Bukan Raya Aje

Assalam wbt dan Hai,

Berita baik buat penduduk USJ, Subang Jaya, Putra Height, Shah Alam, Puchong dan kawasan di sekitarnya. Siapa yang suka makan biskut raya masa bukan bulan raya? Hah, baik mengaku cepat! Okay, kalau sama-sama suka makan biskut raya, apa kata korang try makan kuih semperit susu daripada Ustazah Halimah. 


Review jujur aku, memang sedap sangat!!! Kaya betul susu, cair di mulut. Tapi bukan yang cair, macam terus hancur tu, dia punya cair memang just nice! Tak pecah merapu kalau tergolek sikit-sikit. Janganlah kau golek-golek macam main boling pula. Hihi. Isinya banyak, dalam 70 biji juga tau, harga cumalah RM30 sahaja! Penghantaran free sebab Ustazah Halimah, mengajar di sekolah agama area rumah kami, aku lah yang datang ke sana. 

Nanti aku ambil gambar biskut. Aku lupa.






Tak apa ke share muka? Since Ustazah Halimah instafamous ke tiktokfamous, maaf saya tak pasti, jadi korang memang boleh follow beliau ya.... Hehe.. Boleh contact LINK SINI. 


Terima kasih. 

No comments: