TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

5 Jan 2018

Telekung Travel daripada Dfiya.Telekung

Assalam wbt

Sudah lama mengidam nak beli telekung travel. Bukan apa, susah nak percaya jenis telekung travel yg ringan dan tidak terlalu melekap pada badan. Suatu hari, semasa saya solat di surau office, ternampak kawan office memakai telekung travel. Jadi cepat-cepat saya tanya.

Nah jadi saya sudah beli. Telekungnya tidak terlalu melekap. Saya pilih warna hijau sebab agak gelap. Kalau beli warna cerah takut nanti ternampak bayang-bayang leher pula. Harga RM36 tidak termasuk pos.

Boleh wasap beliau.

macam ini beg dia, bagi saya, tak berapa best sebab susah nak lipat dan tiada zip.

jadi saya guna pouch yang ada zip. mudah sikit.

banyak pilihan warna tau. jemputlah datang ke ig beliau. jenis kain, ala-ala cotton tapi bukan plastik yang ringan gila macam telekung travel murah RM20 jual kat area Masjid Jamek. ini up sikit standard jenis kainnya. insha Allah berbaloi harga dgn kepuasan. 



Okayy terima kasih. 

No comments: