TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

2 May 2013

Siapa Ramli dalam pertandingan "Mencari Ramli" by TM?

Assalam wbt...

Aku dah lame nak tulis pasal ni... aku tertarik dengan iklan TM pasal mencari Ramli... sampai dah masuk musim dua ni...sape die ni? aku ni buta bola... jadi aku tak tau tol ke wujud pemain MU namenye Ramli...

Iklan 

okeh... aku bersungguh carik... memang xde la.. scroll banyak kali dah memang xde ramli...hahhaaa.. kalau ade.. mesti die dah feymes kan... rujuk website MU ....



eceli nak instill orang muda supaya boleh jadi setanding dengan pemain international! hoyyeh.... tu jee.... semuge one day.. memang tol2 ade anak muda yg leh jadi cam Ramli..


Terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

ramli tu yg dok jd ayam tambatan dalam animasi bola kampung kot...

Anonymous said...

hahaa..ye ye.. sebab tu die gune name ramli perhaps :)

Anonymous said...

Mencari Ramli merupakan kesinambungan daripada iklan khas TM yang disiarkan di kaca televisyen Malaysia, tentang semangat juang Ramli, anak muda yang membanggakan ayahnya dan seluruh rakyat Malaysia apabila terpilih menyertai pasukan bola sepak antarabangsa Manchester United. sumber: Sinar online