TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

5 May 2013

PRU 2013 5/5/13

Assalam wbt

Hari ini PRU 2013... Aku mengundi untuk kali pertama, haruslah masuk dalam blog. Jadi enjoice some pics i took this morning. Hehe. Aku ase tempat aku BN conquers. Hai la nanti aku nak bagi emel kt ahli DUN soh wat trafik lite kt simpang kampung aku. Tengok la sok akh nak karang ayat. 

Okeh. Ade peserta termuda iaitu anak buah aku. Hehehe. Tak sampai sebulan pun lagi umurnyee. Sebbek bawak baby jadi sume orang bagi mak aku mengundi cepat. Hihi. Cume 1 je tak puas ati,, apsal pemilihan baju wakil BN ni tak lawa langsung?? Kekekeke ;0 wang saguhati sebab pengundi luar balik kampung tuk mengundi cume Rm3o 😌 murah kot. Tapi syukur je laa. 















No comments: