TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

27 May 2017

Selamat Berpuasa di Bulan Ramadan dan Telekung Sal Ali

Assalam wbt

Selamat berpuasa semua ! Kejap je pejam celik pejam celik dan setahun jumpa Ramadan semula. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk berpuasa... Tahun lepas aku cuti Ramadan sebulan sebab lahirkan dak kecik Nasuha tu.. dah setahun dak kecik nya. Hehe..

Okey kenapa dengan telekung? Telekung cenderhati drp office sebab masuknya Ramadan. Setiap tahun memang dapat telekung. Dah 3 kali Ramadan aku kerja sana tiap tahun dapat telekung. 1st time dapat telekung color putih tapi sempit tang kepala jadi bagi kat mak. Second time dapat telekung putih yg sama.. tapi aku ambil saiz besar sikit. Okey muat! Sepp...! 😎 Then third time ni dapat telekung drp Sal Ali... Boleh bukak ig dia...





Okeyy aku pilih color peach. Lawa... Tapi act yg bahagian atas belang2 halus... Aku try pakai.. ini komen aku lah.. aku rasa pening masa solat sebab tengok telekung tu punya garis. Haha... Maybe aku x biasa lagi.. maka aku prefer telekung satu color aje.. apa apa pun aku berterima kasih sangat pada office sebab bagi telekung yg cantik. Harga aku tak pasti tapi maybe lah dalam 100 juga kot...


Kelebihan yang aku nampak. Aku x nafikan kainnya sgt lembut !!! Lawa sangat jahitan kemas kau... ! Dan utk bawak travel quite ok sebab takdelah berat sangat... Siap ada beg telekung sekali.kemudian, bagus sangat sebab, bahagian kepala sangat ketat getahnya. jadi kalau anak-anak main tarik-tarik tak tercabut langsung. grip sangatlah maksud dia! bagus!!

Okey sekian terima kasih...

No comments: