TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

14 Apr 2015

Kuih Tat Nenas Vavavom yg Sedap, Shah Alam

Assalam wbt

Aku dan Bang Ajid memang penggemar kuih tat. Jadi sensapa yg juai kuih tat nenas memang kami beli. Banyak da la wey tupperware2 kosong bekas kuih tat. Hehe.. 

Alkisahnye susah nak carik kuih tat yg gebus gebas sedap enak boleh makan sekali jalan je. Awalnye, aku hanya dipaksa oleh dak opis aku untuk membeli. die dah meracuni pemikiran aku dengan mengatakan kuih tat beliau jual sangat sedap di nusantara. aku ni memang akan beli kalau kawan2 jual. Malangnya, kuih tat beliau sangat sedap !!! hayooh.. 28 biji, aku abes kan satu hari satu malam je.. Ko rasa?? X sampai sehari kot. Ase beberapa jam dah abes. Haha. Ganas sangat. Berbeza dengan kuih tat yg x sedap,abeskan dalam beberapa hari, itu pun  sebab dah beli, so kene abeskan before tengik. 

dengan itu, aku dengan rasa suka hati tolong mempromote kan kuih tat beliau... Okey meh la beli drp kawan aku ni. Nama dia diana. Wasap je nombor die. 0192665356 .... Pastu cod Sabtu/Ahad kat Shell bandar bukit tinggi, KFC Bukit Pulai, Mydin Klang, A&W Plaza Tol Batu Tiga, KL Sentral. kalau hari biasa pulak, (isnin - Jumaat) kat area Bukit Jelutong, Setia Alam, TTDI Jaya, Glenmerie (8pagi - 6petang). harga RM25/30pcs.......... .

Ni aku rasa cam kene beli setiap kali gaji. Adehai. Camno ni? Tak memasal jadik pelanggan tetap. Haha.. 

Sekian, terima kasih.


Terima kasih. 

No comments: