TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

2 Jan 2021

Akhirnya Masalah Habuk Hilang dengan Norwex

Assalam wbt dan Hai,

Sebenarnya saya sudah lama nampak iklan Norwex di sana dan di sini tetapi saya rasa macam belum ada keperluan. Kemudian, apabila sudah ada keperluan, maka saya ambil inisiatif untuk membeli Norwex. Kalau nak jadi saya Consultant Norwex, korang boleh pilih sama ada nak beli jenis 

BASIC Starter Kit bernilai RM95 
atau
UPGRADED Starter Kit RM368




Yang saya baru tahu, this is ONE TIME BASIS. Kalau korang pilih untuk jadi Consultant dengan membeli pakej BASIC, korang sudah tidak boleh undo atau tidak boleh mengundurkan masa, korang sudah tidak boleh pilih untuk membeli pakej UPGRADED~ Sayang sekali..... Jadi, pilihlah dengan baik. OKAY?

Microfibre Variety Pack (MVP) x1 RM89
Makeup Removal x1 RM29 (Harga 1 set 3 helai ialah RM85)
Kitchen Cloth x1 RM49
Kitchen Towel x1 RM89
Window Cloth x1 RM89
Envirocloth x1 RM79
Body Cloth x1 RM80 (mungkin aje)
Total = RM504
Jadi kita bayar RM368 itu memang untung sebab dapat banyak jenis kain.

Untuk korang yang tak suka rumah berhabuk. Memang saya galakkan sangat untuk korang beli dan daftar terus jadi consultant supaya boleh beli dengan jimat berganda-ganda!


Terima kasih, 

No comments: