TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

26 Apr 2016

Review Buku Bagaimana Akhirnya Aku Bernikah oleh Bahruddin Bekri

Assalam wbt

Aku baru habis baca buku Bagaimana Akhirnya Aku Bernikah hasil tulisan tangan Bahruddin Bekri. Finally habis baca. Hehe. Boleh beli DI SINI ya. Melalui Shopee je kan, senang! 

Buku ni sangat x99999 recommended untuk orang yg tak kahwin lagi, yg masih terfikir2 perlu ke x nak kahwin, yg masih ragu2 nak pilih laki mana, yg masih ragu2 adakah kahwin itu penting... boleh atasi fobia nak kahwin juga. boleh jadi ketawa, boleh jadi nangis bila baca..

Selain kulit buku dan design muka surat yg menarik, tambah rasa semangat nak baca. Hehe

Cuma yg aku pelik, camne laaaaa penulis boleh ada idea sampai 20 bab tu. Adakah melalui pengalaman sendiri, orang lain atau rekaan semata2. Ini kerana, ceritanya sangat logik dan menarik dan relevan pada abad ini ! Hahaha

Aku bagi 10 per 10 ~~~ meh la baca wey..

No comments: