TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

5 Mar 2016

Perasmian Taman Botani, Seri Medan Batu Pahat Johor 2016

Assalam wbt

Patut dah lama nak share. Tapi aku asek lupa aje. Skang rakyat seri medan bolehlah berbangga dengan taman botani. Lokasi di Jalan besar seri medan kan. Pergi arah seri medan terus je sampai jumpa. 


Ni gambar cikgu kesayangan aku. Cikgu Ahmad Tazlan. Sorry cikgu kite amek daripada fb cikgu. Hehe. 

Dulu ada trem nak naik. Skang aku ase takde dah. Jalan kaki la kau sepuasnye. Hahaha. 

Nah amek peta ni sebagai tatapan. Heheh 







Ni sebahagian gambar pondok2 yg direka setiap daerah dan dipertandingkan. Majlis bandaran setiap daerah kalau tak salah. Yang menang MBJB. Oh tapi dorang buat show kejap je. Dalam seminggu dua. Pastu adik2 aku cakap ade certain barang dorang cabut, amek balik, macam bunga n signage lampu semua. Sekarang aku xtaw apa jadi. 

Kat situ boleh gak jogging, memancing. Tapi paling famous amek gambo kawen la. Tempat paling strategik paling lawa dalam seri medan agaknye. Hheehe. 

Okey tu je nak share. K bai. 







1 comment:

Wak Lat said...

dulu kete leh masuk pasrking dalam kannn..,